Posted in Αυτοκίνητο

Κίτρινο λαμπάκι

Το πρωί είδα για πρώτη φορά να ανάβει λαμπάκι στο ταμπλώ του Aygo. Ευτυχώς ήταν το κίτρινο λαμπάκι που υποδηλώνει ότι κάποιο από τα λάστιχα είναι ξεφούσκωτο. Το είδα εν κινήσει και σταμάτησα στο πρώτο βενζινάδικο να δω την πίεση. Όντως, το εμπρός δεξιά είχε πίεση 26 αντί για 33… το φούσκωσα και είδα όλα τα ελαστικά – τα υπόλοιπα ήταν κανονικά. Είναι το μοναδικό λάστιχο που έχει κορδόνι – ενθύμιο από το καρφί που είχα πατήσει παλιότερα.

Σταμάτησα σε ένα ακόμη πρατήριο, 10-15 χλμ. αργότερα, καθώς το λαμπάκι δεν είχε σβήσει. Ξαναείδα την πίεση, ήταν όλα οκ. Έκανα τη διαδικασία για το reset της λυχνίας ένδειξης (σελ. 88, με το διακόπτη στο ON κρατάς πατημένο το κουμπί μέσα στο ντουλαπάκι, αριστερά). Δεν φαίνεται να έχασε άλλο αέρα όλη μέρα, αλλά θα το παρακολουθώ.

Προσπάθησα να θυμηθώ τι μπορεί να είχε γίνει, και θυμήθηκα: Τις προάλλες που το είχα πάει για τις μεμβράνες και είχα ανεβάσει το αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο μπροστά στην Car Glass, πάτησα εκείνες τις τεράστιες βίδες (με τα παξιμάδια) που προεξέχουν καμιά φορά από τα πεζοδρόμια (σα να είναι κομμάτι από φανάρι που έχει φύγει). Εκείνη την ώρα δεν είδα να έχει χάσει αέρα και σίγουρα δεν άναψε το λαμπάκι.

Σε κάθε περίπτωση η λύση είναι απλή. Η αλήθεια είναι ότι τρόμαξα όταν είδα λαμπάκι να ανάβει στο τεμπλώ και περίμενα τα χειρότερα 😀

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s