Posted in Αυτοκίνητο

1η επίσκεψη στο βουλκανιζατέρ

Μετά από 3 ημέρες με το καρφί στο πίσω λάστιχο βρήκα το χρόνο να πάω σε βουλκανιζατέρ για να το μπαλώσουν – όχι σε αυτό που πηγαίνω συνήθως αλλά σε κάποιο που είναι κοντά στο γραφείο (και είναι ανοιχτό μέχρι αργά, σε αντίθεση με το δικό μας).

Ήταν η πρώτη φορά που κάποιος έβαλε χέρι στο αυτοκίνητο και δε μου άρεσε. Σε αντίθεση με τον δικό μας λαστιχά, αυτός επέλεξε το κορδόνι αντί για το μπάλωμα – λύση που από ότι διαβάζω είναι ευκολότερη και φθηνότερη για τους λαστιχάδες. Δεν το είχα ξαναδει και αναρωτιέμαι πόσο θα αντέξει, ειδικά τόσο τσαπατσούλικα όσο φάνηκε να το κάνει. Επιπλέον ο λαστιχάς βρήκε όλα τα λάστιχα υπερβολικά φουσκωμένα και τα ξεφούσκωσε στα 30 PSI τη στιγμή που ο κατασκευαστής αναφέρει 32…κόστος επισκευής €8.

Επίσης βρήκα την ευκαιρία να κάνω την μετακίνηση των πίσω ελαστικών μπροστά και το αντίστροφο, που η Toyota προτείνει να γίνεται κάθε 10.000 χλμ. Η Toyota μάλιστα προτείνει η αλλαγή να γίνεται χιαστί (τα πίσω να έρθουν χιαστί μπροστά ή το αντίστροφο – δεν θυμάμαι ακριβώς) αλλά ο λαστιχάς είχε άποψη και ήταν ανένδοτος: “Αυτό γινόταν στα παλιά ελαστικά και αν το κάνεις θα έχεις πρόβλημα σταθερότητας/θα παίζει το τιμόνι” κλπ. Τελικά φέραμε τα πίσω-μπρος όπως ήταν (όχι χιαστί). Κόστος: €20, μαζί με τη ζυγοστάθμιση (που έγινε σε σχετικά μοντέρνο μηχάνημα και με ακρίβεια).

tire-rotation

Τελικά με €25 (χωρίς απόδειξη) καθάρισα. Το κοντέρ έγραφε περίπου 11,600 χλμ.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s