Posted in Αυτοκίνητο

6 μήνες με το Aygo

Πέρασαν κιόλας 6 μήνες με το Aygo. Περάσαμε πανηγυρικά τα 10,000 χλμ (στις 20/12), αφού καθημερινά το κοντέρ γράφει περίπου 70 χλμ. Δεν θέλω να το ματιάσω, αλλά δεν έχει βγάλει το παραμικρό μέχρι τώρα – ίσως όλα τα καινούρια αυτοκίνητα να είναι το ίδιο αξιόπιστα στην αρχή (αν και από την μικρή μου εμπειρία από αυτοκίνητα φίλων και γνωστών θα έλεγα το αντίθετο).

Σε αυτούς τους 6 πρώτους μήνες κάναμε 2 μικρά ταξίδια (Πάτρα και Αρχ. Ολυμπία – το δεύτερο με πλήρη φόρτο), φάγαμε κίνηση, παρκάραμε στα πιο απίθανα μέρη, τρέξαμε, φρενάραμε, όλα με μέτρο (εκτός ίσως από την κίνηση, που έχει ξεπεράσει κάθε όριο). Είδα την κατανάλωση να αυξάνεται από 4,4 σε 5,8L/100 km, την τιμή της αμόλυβδης να παίζει από €1,35/L μέχρι €1,468/L, γλύτωσα τρακαρίσματα στο τσακ, πολλά και διάφορα.

Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά βολικό στην πόλη, ακόμη και στην κίνηση. Το αυτόματο κιβώτιο, παρά τις παραξενιές του, συμβάλλει πολύ σε αυτό όπως και η κάμερα παρκαρίσματος που βοηθά πολύ όταν ο χώρος στάθμευσης είναι οριακός. Όλα τα χειριστήρια είναι εκεί που θα περίμενε κανείς να είναι, εύκολα προσβάσιμα. Το USB είναι εξαιρετικά βολικό για να ακούς ΄τη μουσική που θες – όταν τη θες (και να γλυτώνεις τα ραδιοφωνικά σκουπίδια των τριών μοναδικών ροκ σταθμών της Αθήνας). Ο χώρος αποσκευών χωράει όσα θα περίμενε κανείς από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης (π.χ. τα ψώνια της εβδομάδας από το σούπερ μάρκετ), η κατανάλωση είναι λογική (και ίσως χαμηλή) δεδομένης της κίνησης. Επίσης, είναι εξαιρετικά βολικό το σύστημα Bluetooth/hands free, που κάνει τη χρήση του κινητού πανεύκολη (και πολύ ασφαλή) μέσα στο αυτοκίνητο.

Αν έψαχνα να βρω κάτι που με ενόχλησε αυτούς τους μήνες στο αυτοκίνητο, θα ήταν ίσως η θέση του ψυγείου, που καθιστά αδύνατο τον έλεγχο της στάθμης του αντιψυκτικού. Επίσης δεν έχω συνηθίσει το “κλώτσημα” του ημιαυτόματου κιβωτίου, ειδικά σε αλλαγές με ψηλές ταχύτητες (αλλά με βολεύει πολύ, οπότε το παραβλέπω). Επίσης θα ήθελα ένα λαμπάκι στο χώρο αποσκευών (πολυτέλεια ή ανάγκη?) και μερικές επιπλέον λειτουργίες στο σύστημα του αυτοκινήτου (π.χ. καταγραφή απόστασης ανά διαδρομή, μαζί με το χρόνο που ήδη καταγράφει και δυνατότητα εξαγωγής δεδομένων σε spreadsheet).

Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως όμως είναι να μη βγάλει προβλήματα στην πορεία. Αυτά.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s